Wednesday, December 14, 2016

Rolling rolling / ゴロゴロ Dec. 13

It's mostly dark in Sweden as usual this time of the year.

We start our morning walk just before the dawn.

It's hard to take photos in the dim light but I try with my half  broken phone when it's up to work :p

相変わらず 日が短くて暗いスウェーデンです。

朝の散歩も薄暗い中から始まり始まり。

光が足りなくて なかなか写真が撮れない(^^;;

そして 半分壊れてるスマホで 調子いい時に頑張って撮ってます(笑)










Finally captured Kaiya rolling ;)))  She loves to do it on the snow.

 昨日の朝は久しぶりに Kaiyaのゴロゴロ スリスリが撮れた(๑╹ω╹๑ )





Run Mato!  You are the target!!! 

Kaiya always wants to play with him. That's why he can't sniff around peace and quiet ;p

いつも狙われるMato。ゆっくりクンクンできないです(笑)

Kaiyaのがいっつも遊びたいらしく 誘いまくり。




Mato using mommy's lap as his pillow :)))

マミーの膝を枕して 寝るMato氏です。



4 comments:

  1. あっ! カピバラの寝顔になっちゃった カバ~!! マトマト...トマト!!

    ReplyDelete
  2. どちらさま?笑ってしまいました

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matoはいい寝顔を持ってるよぉ〜(笑)

      Delete