Sunday, August 2, 2015

Rock Climber

We went for a long walk this morning.

To the lake Lötsjön!

今朝は 朝から長いお散歩へ

ちょっと離れたとこにある湖 Lötsjön まで行ってきたよぉ〜ん


First, we walked around the lake

テクテク テクテク まずは湖の周りをお散歩










Then about a half around the lake, there's small woods which we'd been here before,

湖半周したあたりに 前にも来たことあるけど ちょっとした森がある







I let you run here today!

Have fun now!

今日はここで思いっきり走らせてあげよっと!

さぁ 行ってこい!

Took off the leash and she took off as soon as I said OK and
disappeared in a couple of seconds.
リード外してOKの合図で マッハで掛けてくKaiya!

She came back to me after the first round. :p
Hey what you got on yourself Kaiya!?
とりあえず 一周してきたらしく ちょっと私の側へ
って おいおい いっぱい バカ付けてきたなぁ〜(笑)


Never get tired of running :P
走りはまだまだ終わらない

You're like a ninja...hiding yourself in the shadow...
木の陰と同化して 忍び寄るもの有り(笑)


Never ends.
まだまだまだまだ〜 走る〜!!!!



It's difficult see how big this stone is and how steep the surface is
but it's just like a huge wall and it's almost 90°
写真だとわかりにくいけど
この岩 結構おっきくてほぼ直角な壁

Suddenly she started chasing after a bird
then she climbed up this wall!!!!!
急にダッシュで鳥を追いかけだしたと思ったら
この壁を登っちゃったよ!!!!

I'm seriously impressed!!
That's my Kai-ken!!!
すっげーな Kaiya!!!!
さすが甲斐犬だよ!!!

Maybe I can do it too if Kaiya can...Nahhhh!!!
Too slippery and this is impossible for me...lol
Kaiyaにできるなら 私にも・・・
いやぁ〜 すべるし さすがにこれは無理でしたぁ〜(笑)

I don't know if she knew that I was amazed by her,
she kept climbing up and coming down...over and over...
SHOW-OFF!!!! :P
私が感心してるのを知ってか知らないのか
何度も登って降りてを繰り返してくれちゃってるKaiyaさん・・・
自慢かぁ!?!?!?



4 comments:

  1. ここは My Zone だよ Kaiya~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. えっ!?そうなの!?(笑)(笑)(笑)

      Delete
  2. アンナさんの気持ちがわかるんだよ kaiyaは・・・

    ReplyDelete
    Replies
    1. 分かっちゃってたのかぁ〜(^^;)
      私ももっとKaiyaの気持ちが分かるようにがんばろぉっと!

      Delete