Friday, July 17, 2015

Shedding

Kaiya's been shedding sooooo much lately.
I brushed her yesterday and I made a huge fur ball out of the lost hair!! lol
Look, she's slim now, right??
But I thought moulting period was in spring.
It doesn't get warm enough here in Sweden to shed in spring maybe... :p

最近毛の生え変わりで よく内側の柔らかい毛が抜ける
昨日ブラッシングしたらもっさり抜けたー!(笑)
ってことで ちょっとスリムになった感じ!?!?!?!?
でも換毛期って春じゃなかったっけ?
スウェーデン日本みたいになかなか暑くならないから抜ける時期が遅いのかな???









今朝は まったり散歩
天気悪くはなかったけど 誰も歩いていない・・・
なんか変な感じ・・・いつもの散歩道貸し切りしてる感じ(笑)











BTW, her feet got better!
It seems like it doesn't itch any more that she doesn't bite her feet.
Hair grew back and now back to normal!
そうそう 足治ったぁ〜!
痒くてカミカミしてたのが治って 綺麗に毛も生えて元に戻りました!


2 comments:

  1. 足なおってよかったね KAIYA~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. うん!結構早く治ってよかった!

      Delete