Tuesday, July 28, 2015

Rain Running Raspberry

When we went out to take a walk this morning, it was raining.

I had my rain jacket and rain boots on so I just went out in the rain and started to walk.

Then I realized Kaiya wasn't coming along...

turned around and saw this ↓↓↓lol


今朝の散歩に出た時 ちょうど雨が少し降っていて

レインブーツ&レインコート着用で完璧な私は颯爽と歩いていたら

Kaiyaさんついてきてなくない???

振り返ってみたら・・・↓↓↓(笑)

"I'm not going in the rain mommy!"
"マミー 雨降ってるじゃん
あたし行きたくないわぁ〜"

"Really? Do I really have to go??"
"え〜 今行かなきゃダメなのぉ〜??"

Obviously she doesn't like to get wet.
She walked along by the building 

where she could keep herself as dry as possible :p
あからさまに濡れたくないらしく 
建物の脇の濡れないとこを歩いてく(笑)



Kaiya, daddy and I took a walk together in the early evening

to the shopping center where the pet supply shop Zoo is!

On the way, we went by this Kaiya's favorite spot and she ran soooo much!

夕方は Kaiya ダディ 私の3人で 

お散歩がてらペットサプライショップZooのあるショッピングコンプレックスへ 

途中 Kaiyaが好きな この場所で走り回ったよ〜ん!




Pause!
ちょっとカミカミ休憩








WOW! She came out from nowhere! :)
草むらから じゃじゃじゃじゃーん!







Raspberry!!!
Small but tasted good :)
ラズベリー発見!
小さい粒だけど うまし!(^^)

 Btw, raspberry in Swedish is "hallon."
ちなみにスウェーデン語でラズベリーは
Hallon(ハロン)と言いまぁす!

When I was picking and eating raspberries,
Kaiya came to me putting her curious face on like saying,
"what's that mommy? I want it too!"
I gave her one.  She only played with it and smashed at the end. :p
ラズベリー取って食べてたら
"なにそれ?あたしもほしい" って近づいてきたKaiyaさん
あげてみたら コロコロ転がして遊んで 最後はつぶれてた(笑)






@ZOO
Kaiya's helping me choose her food :D
She probably knows that there're her favorite frozen raw bones
in that freezer :p

ペットサプライショップZOO で
Kaiyaさんのご飯を見てたら 
どうやら選ぶのを手伝ってくれてるらしい(笑)
大好きな冷凍の生骨が入ってるケースってわかってるのかも(^^;)



2 comments:

  1. 雨の中で運動が少なかったらZOOでバレイの練習 Kaiya~!!

    ReplyDelete