Thursday, July 16, 2015

Miniature pinscher pinscher pinscher!!

What a happy surprise this morning!
When we went to the usual dog park, Ingve and Dio, miniature pinscher daddy and son, were there!
It's been soooooo long time.  I don't even remember the last time we met!
We live very close but never meet on the walks.
We probably live in totally different time schedule.
And here came one more pinscher...!?!?!?!?!
He is their friend Messi and staying with them now.
And little while later the big guy Max came in.
Lots of friends today!!!!!

今朝はうれしいサプライズが!
いつものドッグランに行ったら ミニピン親子イングヴェとディオがいたぁぁ!!!!!
ちょーーー久しぶりに会ったよぉ!
最後に会ったのはいつだったけかなぁ〜???
近くに住んでるのに全く会わない!
生活リズムが全然違うんだね きっと・・・
おっ 気づいたらもう1匹ミニピンが!!!
メッシ君ていって 今預かってるんだって
そしてそして 暫くしたら大きなマックスも来たー!
今日は友達いっぱーい!!!







5 comments:

  1. 甲斐犬カイ♂July 16, 2015 at 5:00 AM

    みんな 仲いいね 喧嘩しないのが不思議 日本では甲斐犬はドックランに連れていけないな
    ところで ドックランは無料なの??  

    ReplyDelete
    Replies
    1. マックス君以外は去勢した男の子だったから ケンカはなかったですねえ〜(^-^)
      マックス君も飼い主さんの言うことをよく聞くいい子だし( ´∀`)

      ドッグランは普通の公園と同じで 出入り自由ですよぉ!
      町で管理してるみたいだから 場所によって設備が結構違いますねぇ〜(^o^)

      Delete
  2. このミニピン でけ~な あたいに歯向かう気! KAIYA~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. デカいの息子のディオ君かな
      もしかしたらミックスかもねぇ〜
      ジェイに比べたらみんなデカイ(笑)

      Delete
    2. デカいの息子のディオ君かな
      もしかしたらミックスかもねぇ〜
      ジェイに比べたらみんなデカイ(笑)

      Delete