Wednesday, March 4, 2015

What's there outside the window?

Lately Kaiya sits the edge of the bed by the window and looks outside, says Daddy.

She usually does that when I'm at work but I witnessed it today after I came back home.

I wonder what she is looking at...

Well, days are getting longer and longer and we are getting more sun...not as cloudy as before.

She might just wanna go outside and enjoy the sun (^^;)



窓の外を見て 黄昏れてるKaiya

なにを見てるんだろぉ〜

ダディ曰く 私が仕事行ってる間 最近よく窓の外を見てるらしい

日が長くなったし 太陽もよく顔を出すようになったから

外が気になるのかなぁ

2 comments:

  1. 後ろからシャッターを切っても振り向かない(ぶれていない)から、相当気になるものが外にあるらしいね~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 携帯カメラだから音無しで気付かないんだよ(笑)

      あの位置からだと道路は見えないから前の建物と空くらいしか
      見えないと思うんだけどね。

      Delete