Monday, August 28, 2017

Found a nice spot / いいとこ見っけ! Aug. 27

Somehow I was so tired this morning and I wasn't planing to go for a long wlak.

But it was such a nice day and cool air was very refreshing. 

I decided to go for a long one as we walked.

We were walking towards the direction we usually didn't take then we found little woods on the other side of the street.

I've walked here before but I guess the woods were in my blind spot, I didn't noticed it before.

First, we scouted around to see if it's safe for Kaiya and Mato to run around here since the highway and regular road run very close.

今朝はなんか疲れてて長い散歩へ行く気はなく ふつーにスタート。

だけど外に出たら気持ちがいいから 長めの散歩をすることに変更!   ( ^ω^ )

いつもあまり行かない方角へしばらく進んでいたら 道の反対に良さげな森を発見。

前も通ったことある道だったけど この森は死角だったわぁ〜。

ハイウェイが近かったり 普通の道路に面してたりするから まず森に入って偵察。
Mato (left)                  Kaiya (right)

Mato


The race track!

Many horses were racing there.  Kaiya and Mato couldn't take their eyes off of it ;p

あ。向こうに競馬場が見える!

馬がいっぱい走ってて 2人は釘付けに(笑)


I checked that it's fenced around on the highway side and we were pretty far in from the regular road where we came.

Most of all, there weren't anyone around.

Time to run and have fun!

ハイウェイの方にはちゃんとフェンスがしてあって出れなくなってるから安全だ!

なかなかいい広さの森で 普通道路からはだいぶ離れたし 向こうまで行くことはないっしょ。

何より人が誰もいないから ちょっと走るか!
Mato (left)               Kaiya (right)

Mato

Kaiya (left)           Mato (right)

Kaiya (left)           Mato (right)

Mato (left)           Kaiya (right)

Kaiya


They love to run in the woods the best!

やっぱり森で走るのが一番楽しんだねぇ〜 生き生きしてる!




A while later, Kaiya came right in front of me and crashed. lol

I think she's cooling off on the flowers and grass after a good running exercise :))

急に私の目の前に来たと思ったら ドサッ。

暑くなって 花の上で体を冷やしてる模様です(笑)
Kaiya


Welcome back Mato :)

Matoもお帰り〜!
Mato

4 comments:

  1. 走れ~走れ~ こうたろう...
    Kaiyaも走る~!!
    Matoも走る~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. はははははは!こうたろう(笑)

      Delete
  2. KAIYAもMATOも、新しいトレーニンググラウンドを、偶然に見つけてよかったね。走り具合はどうだ?地形も違う様だし、何より、一っ走りした後、近くの競馬場のお馬さんたちを見ながら、リラックスするのもいいだろう?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 走り具合はなかなか良さそうだったよ!1回消えたと思ったら すぐに戻って来たし いい子にトレーニングできましたぁ!♪( ´θ`)ノ

      Delete