Friday, May 15, 2015

Daddy's back!!!

Today's hunt.

今日の狩り





She tripped!!

あっ コケた(笑)






It's been already 3 weeks and daddy's finally home(≧▽≦)

Kaiya and I excitedly went on the way to the airport!!...too excited, got there too early...lol

We waited at the cafe and here he comes!!


First, she didn't recognize him and tried to follow some stranger guy who walked by daddy

...daddy got too dark that's probably why Kaiya didn't recognize him. LOL

Once she knew it was daddy, she went crazy!

Shd basically never stopped licking his face:-)


あっという間に3週間経って 今日はダディが帰ってきたぁ!

Kaiyaと一緒に空港までお迎えにいったよぉ〜

うれしさのあまり早く行き過ぎて カフェで長々待つはめになったけどねぇ(笑)

で ついにダディ登場!!!

って おいおい それダディじゃないよぉ〜Kaiya〜

ダディの横を通り過ぎた人の方に付いて行こうとしたKaiya(笑)

ダディ黒くなりすぎてわかんなかったのかな・・・www

早とちりしちゃったけどやっとダディがわかったKaiya

もうめちゃめちゃ喜んじゃったねぇ〜

ダディの顔を舐めまくって 喜びを表現しきれないくらいだったぜぃ!

Waiting for daddy...where is he, Kaiya?

ダディ待ち中 ダディまだかなぁ〜





Look at your face.  Really happy, huh?

めっちゃうれしそうな顔してるなぁ〜(^^)

1 comment: