Monday, April 8, 2019

Chilly Monday / 寒〜い月曜日 Apr. 08

COLD.  Today was the last day of my 3 days off.
We took a walk at noon and it was only 1°C outside!!
No sun and a bit of show was falling...it felt like the winter was back again :(((

寒い。

今日もお休みで昼にお散歩に出たら たったの1度しかなかったよ。

曇りで 雪もちょっと舞って冬に戻ったみたいだったよ(-_-)

I don't remember the last time we came here but here we were!
Kaiya and Mato were happy running wild!

久しぶりにこの場所にきた。

思いっきり走れて楽しそうな2人だったよ(^_−)−☆

Mato-hunt doesn't start yet... lol

なかなか始まらないMato狩り(笑)



She couldn't wait any longer...lol

痺れを切らして突撃〜(笑)



We had so much fun!!

今日も楽しいお散歩でした〜!




2 comments:

  1. 寒くてもこれだけ走ればのどが渇くね!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. そうなのよ!そろそろ水持参でお散歩する季節が近づいてる〜。

      Delete