Tuesday, April 23, 2019

Blooming / 咲いてきた Apr. 23

Both of them were eating salad this morning ;p

今朝はむしゃむしゃサラダバー。


On the evening walk, we walked to my friends apartment to water the plants since they are still in Japan ;)
Kaiya and Mato have never met my friends yet but they seem like they are making themselves very much at home ;p

夕方は散歩がてら日本に行ってる友達のお家の植物たちにお水やりに行ってきたよぉ〜。

家主にはまだ会ったこと無い2人なのになんだか自分の家のようにおくつろぎのご様子(笑)


It was really warm over the weekend and the cherry blossoms are blooming here in Stockholm!

週末暖かかったから こっちの桜も咲いてきたよぉ〜!




4 comments:

  1. ビーちゃんも散歩で笹のような葉っぱを食べ始めましたよ~! これって犬用のサラダだったんだ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. たまに草食べてお腹の調子を整えるだよ。ビッキーもこれでお通じバッチリね(笑)

      Delete
  2. ストックホルムも、いよいよ花の季節じゃのー。KAIYAもMATOも、じきにマミーに連れられて、花見に行くのじゃろー。KAIYAは、相変わらず、人混みが苦手かな?

    ReplyDelete
    Replies
    1. そそそ。まさにこれから行こうかと考えてるとこ。Kaiyaは変わらずだと思うけど 頑張りまっす!

      Delete