Friday, April 14, 2017

Cold / 寒い日 Apr. 13

It was really cold today...I didn't get warm as quick as usual when I was riding the bike.

It felt like the winter came back again because it was snowing even though it was just a tiny bit.

今日は寒い日だったぁ〜。自転車乗ってても全然体が温まらなかったよ。

朝は雪が舞ってたし 冬が戻ってきたのかと思った。

I got a good photo of these two today :)

今日はいいツーショットが撮れたよぉ〜ん(*'▽'*)

Mato            Kaiya



Mato and Kaiya had to be home alone for  little more than a couple hours today because both daddy and mommy had to work during the same hours.

Look!  They both missed mommy more...hehe ;p

This is my happiest moment :)))

ダディもマミーもお仕事でお留守番だったお2人〜。

仕事から帰ってきたら 2人ともマミーのそばがいいんだって〜( ̄+ー ̄)

至福の一時やぁ〜(≧∇≦)

Kaiya       Mato

Though...I think they were fighting over who gets to be on top of the other's head and who's gonna be the pillow...lol

だけど どうやら どっちの頭を枕にして どっちの頭を上にするかで なんだか争ってるみたい・・・(笑)






From tomorrow, the easter long weekends starts.

No work until Tuesday!  Yey!!

Since we have no work tomorrow, we planned to go to movie tonight.  We actually bought the tickets to the movie Fast and Furious 8 a while ago and finally the day had come!

We had a nice evening with the fun movie.  Unfortunately, Kaiya and Mato had to stay home again but we all took a walk together right after we came home!

明日からイースターの休み突入!

月曜までお仕事休み〜!

ってことで明日は仕事ないし映画を見る計画を立てて 実は楽しみにしていた映画(Fast and Furious 8)のチケットをけっこー前に買っておいて やっと今日がその日!

映画おもしろかった〜!残念ながらまたお留守番だった2人だったので 帰ってきてすぐにみんなでお散歩してきました〜!






4 comments:

  1. あんまりゴロゴロしてるとデブるぜ~ Kaiya~Mato!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. やべ マミーもこの連休ゴロゴロしすぎた・・・

      Delete
  2. KAIYAもMATOも、マミーのお膝元ですっかりリラックスしちゃって、至福の時だろう?


    ReplyDelete
    Replies
    1. 至福の時は長くは続かないけど マミーは満足(笑)
      飽きるとすぐどっか行っちゃうヒトタチです(笑)

      Delete