Wednesday, January 21, 2015

Daddy walks two

For the first time, Daddy held Kaiya and Pac together on the walk.

I have been taking these two pretty much all the walks.

I ran back from work today to take them out and daddy insisted on giving it a shot.

So I only held my camera in my hands and walked with them.

It went pretty well!

Daddy said "It's not that hard as I thought"

Damn right! If I can, then you can, daddy!! :p


 今日はダディが初めてKaiyaとパックを一緒に散歩しましたぁ!

実は今まで私が1人でほぼすべての散歩に2匹を連れて出てて

今日も仕事が終わってそっこで散歩に出るために帰ってきたら

ダディが今日はトライしてみると両方のリードを・・・

ってなことで 私はカメラだけ持って散歩に同行

なかなかいい感じ やればできるじゃぁん!

ダディ"思ってたほど大変じゃないね!"

私にできて ダディにできないことはないぞぉ!

よくできましたぁ!







No comments:

Post a Comment