Saturday, September 17, 2016

Cold air

These are photos from yesterday's afternoon walk.

Daddy came home from work in the afternoon since he had a 4 -hour break.

We all took a walk together!

Oh I had a day off by the way :))

It'd been really nice extended summer weather but I guess it was over.

The sun was out yesterday but the air was cold and I had to have some long sleeves even during the day.

I didn't think it reached 20°C.

昨日のお散歩〜!

昼過ぎに中抜けで一回うちに帰ってきたダディも一緒に午後の散歩〜!

ちなみに私はお休みの日!(-_^)イエイ

長く続いた夏の延長はとうとう終わりみたいな天気だった昨日。

太陽が出てていい天気だったんだけど 空気が冷たくて 最高気温も20度いかなかったみたいだ










2 comments:

  1. これからが私の季節だ... ヒートもぶっ飛ばせ~ Kaiya~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 寒いの好きだよねぇ〜 Kaiya〜!!

      Delete