Tuesday, March 15, 2016

There's nothing you should be afraid of!

There has been a big pavement construction going on the road by our apartment.

And look what we found today!

Parts from power shovels in the middle of the side walk!

I know Kaiya gets little scared or cautious when she sees something new.

But I didn't think she would to these!

She's so curious but she can't get too close to it! lol


今朝の出来事

うちの横の通りで舗装工事が長い事続いてる

そして今日は

シャベルカーのシャベル部分がデーンと歩道の真ん中に!!(笑)

いつでも ビビリ いやいや 慎重なKaiyaさん

めっちゃきになるけどなかなか近づけない

けど 気になるから へっぴり腰にwww






Sorry, I laughed at you too much, Kaiya :p

As soon as I touched it and showed her there's no harm, 

she came closer and sniffed :)

Good girl!!!  Lose those things that you scared of and be a fearless girl :)


ごめんごめーん!

笑いすぎたぁ〜

ほら大丈夫だから 近づいて匂い嗅いでごらーん(^^)

私が手で触って見せたらなんとか 近くまで来れた〜!

よしよし エイラぞぉ! 怖いものなくしていこうなぁ!



4 comments:

  1. マミーが触ってくれたから 匂いがかげたよ~ ありがとうさん。
    「何でも興味のマミーと いつも慎重の Kaiya~!!」でした。 

    ReplyDelete
    Replies
    1. どういたましてぇ〜!( ´ ▽ ` )ノ

      Delete
  2. KAIYA、また一つ新しいものを発見したかな?

    ReplyDelete
    Replies
    1. デカイけど これは怖くないと学びました!!・・・多分(笑)

      Delete