Friday, March 4, 2016

Be tired and sleep through the night!!

It happened again...she woke us up in the middle of the night or too early morning...

Daddy took her out at 4 am and I took her out 5:30 am...

After I came back home from work, I took a long nap with Kaiya!

We slept like one hour and regained some energy.

Time to do some exercise!

We took the subway to see daddy at work.

Then  we power-walked from there to home which was about 6 to 7 km.

It's been foggy whole day and it was even drizzling when we were walking.

Really good exercise for both of us 

and I really really really hope that

she's beat and wouldn't wake us up tomorrow morning!


またまたまたまた 夜中?早朝?に起こされた〜(^^;)

ダディは朝4時に 私は朝5時半に 散歩に行ってきましたぁ〜

仕事から帰ってきてから Kaiyaと昼寝ターイム!!

1時間くらい寝てしまったけど 体力回復!

んじゃ 運動しにいくかぁ!

電車に乗ってまずは 仕事中のダディに会いに〜!

そっから6、7キロをパワーウォークして家に帰ったよぉん(^^)

今日は一日薄い霧が出てて 小雨の中だったけど いい運動できた

これで疲れて Kaiyaさん明日は早くに起きませんように!(^_−)−☆ 




As we passed by those 3 police cars, some dogs barked at us suddenly.
The dogs were in the police cars.
We didn't see that coming and they got us scared to death!! lol
あの3台のパトカーの横通った時に急に犬が吠えたぁ と思ったら
警察犬が乗ってたよぉ〜
Kaiyaも私も不意を突かれて すっげービックリしたぁ〜www
まだ気になって振り返るKaiya(笑)

I was chilling and watching TV and
she stared right at me somehow...lol
テレビ見てゆったりしてたら
急に私をガン見し始めた!!!(笑)

She turns away when I point the camera at her. :p
カメラを向けると目をそらす(笑)



4 comments:

  1. KAIYA、警察犬との初めての出会いはどうだった?でも家に帰ってから警察犬の目つきの真似なんかしなくていいんだよ。甲斐犬日本大使なんだからね。


    ReplyDelete
    Replies
    1. 激しく吠えられて ビックリしたよぉ!(笑)

      Delete
  2. マミー あいつらにガンくれてやろうと思って練習したんだよ Kaiya~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. マジかい!?強いな Kaiya〜!!!

      Delete