Friday, March 18, 2016

Killer fart

Kaiya's been having little bad tummy lately.

Last night just before we went to sleep.

Me "....OMG!!  Did you do it???"

Daddy "It's not me.  I didn't do it!!!"

Well, it was actually Kaiya who farted and made the entire bedroom very stinky...lol

I thought I heard something like the sound she makes when she whines.

Apparently, it wasn't her whining but something else...lol

Moreover, she was sleeping right below me

where her own bed lies beside my side of the bed.

Her butt was facing towards me.

I bed she did it on purpose, huh?  :p


ちょっとここのところ お腹がゆるいKaiyaさん

昨日寝る前に

私 "・・・くさっ! したでしょ?"

ダディ "俺じゃないよ!!"

・・・Kaiyaでした(笑)

なんか クンクン鳴いたような音がしたと思ったら

Kaiyaさんのオナラだったらしいwww

そしてKaiyaさん ベッドの私側にあるKaiyaのベッドに

お尻を私の方に向けて 寝てるし・・・

臭い爆弾いち早く直撃しましたwwwww



This morning she seemed like she needed to go outside quick.

I hurried to get myself ready and went out little earlier than usual.

She was in the mood for sniffing.

I wonder what was she after...


そして 今朝もトイレをしたくて 外に早く行きたそうだったので

急いで支度をして いつもよりちょっと早めの散歩

クンクン

クンクン

クンクン臭いばっかり嗅いでたKaiyaさんでした〜








2 comments:

  1. マミー 春だからいろんな芽が出て その中に匂いの目もいたんだよ~ Kaiya~!!

    ReplyDelete