Thursday, February 12, 2015

Let's play tag!

There's a thing Kaiya is into lately.

...steal one of my gloves and run. lol

Every morning when we go to the dog park,

she runs with my glove in her mouth and I chase her.

Pretty good exercise in the beginning of a day (^^)

Yesterday she was behaving very nicely 

that she came to me after a while when she's done with sniffing the place

then sort of begged me to give her the glove 

instead of just to steal it from me.

I threw it 

she caught it in the air 

and sprint right a way.

"Catch me if you can, mommy!"



最近のKaiyaのハマってる遊び

私の手袋片方取って 逃げ回ること(笑)

毎朝ドッグランに行くと この遊びで追っかけっ子して朝から2人でいい運動(^^)

昨日なんかは暫くあたりの匂いをかいだら 

私のところに来て手袋をねだる

ポイってなげるとナイスキャッチ

すぐさまダーーーーーーーーッシュ!!

"鬼さんこちら 手のなる方へ〜"







She takes breaks in between the sprints and put the glove on the ground

implying that I can take it.

As soon as I go closer,

she puts it back to her mouth and runs!!!

She's messing with me!!! LOL


たまにこうして
"さぁいいよ取って"
と言わんばかりに手袋を地面に置く

私が近づいていくと

すぐまた咥えてダーーーーッッシュ!!!!

私おちょくられてます(笑)


2 comments:

  1. キララにも今手袋で 遊ばしていますよ

    ReplyDelete