Monday, October 29, 2018

Snooooooooow / 雪だぁぁぁ Oct. 28

When we were taking a walk this morning, I realized it was snowing.

Since it was a tiny tiny bit that I didn't think I could say it was snowing.

朝散歩をしてたら チラチラ雪が舞ってきた。

けど ほんのちょびっとだったから 雪降ったうちに入らないなぁ〜なんて思ってたら・・・
Kaiya

Mato


Then when we were a couple minutes away from home after the afternoon walk, it started to snow for real!

午後の散歩してもう少しで家って時に急にマジに降ってきた〜!



It was blowing, too, and I wanted to go home right a way but Kaiya didn't. lol

なんか横殴りな感じだし早く帰ろうとしたら Kaiyaさんこれ。(笑)



Snow loving Kaiya's protest ;p

雪が大好きなKaiyaの帰りたくない抗議でしたw

2 comments:

  1. さすが、スウェーデン、もう初雪だなんて!KAIYAもMATOも、久しぶりの雪に、ちょっと戸惑っているみたいだね。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 早いよねぇ〜。夏が暑かったから冬も暖冬になると思いきや 寒さは必ずやってくるスウェーデン(笑)

      Delete