Monday, July 1, 2019

The little one is after you / 追っかけてくるちっさいヤツ Jun. 30

It had been bit cool in Stockholm, but the hot weather came back for the weekend !!
We went out to do barbecue on Friday evening with friends.
Of course, Kaiya and Mato came along :))

しばらく涼しかったストックホルムだけど 週末は暑さが戻ってきた〜!

ってことで金曜日は友達とバーベキュー。

Kaiya&Matoも一緒に行ったよん( ◠‿◠ )

Kaiya doesn't prefer to be around with kids but little Leo somehow was only interested in Kaiya. lol
She was almost always on the run. lol
子供が苦手なKaiyaさん。

何故かKaiyaばっかりに行くレオくん。

逃げるKaiyaと追いかけるレオくん劇だったよ(笑)

"That little one is coming..." ...you can tell what she's thinking just by looking at Kaiya's back. ;)

Kaiyaの背中が・・・"やつ来やがった・・・"って言ってるw


That face. lol

この顔(笑)


Stood up and went away but he's coming for her. lol

立って逃げたけど レオが追いかけてくる〜(笑)


By the way, Kaiya loves Leo's dad Micke.
Look at her happy face!

レオのパパのミッケは大好きなKaiya。

ナデナデされてこの幸せそうな顔(*≧∀≦*)


Uh-oh... little one is coming...lol

はっ!忍び寄る・・・レオ(笑)


2 comments: