Sunday, February 5, 2017

Mommy's day off / マミーの休日 Feb.04

We went to the dog park in Drottningholm this morning!

I didn't think it would be many people going there since the weather wasn't pleasant.

In spite of the weather, there were actually quite many people and dogs.  Kaiya and Mato had fun ;)))

We were there quite a long time without knowing it...and I was getting really cold and tired, I guess.

After we got home, I took a nice and long nap :)

But you know, it wan't only me but both Kaiya and Mato took a nap with me in the living room, if I remember correctly... ;p

Come to think of it, I usually spend my day off doing nothing but taking my kids to long walks :p

今朝の散歩はドロットニングホルムのドッグランへ行ってきました!

天気悪いからあんまりいないかなぁと思ったけど 意外に来る人がいてKaiyaもMatoもいろんな子たちと遊べて楽しかったぁ!

思わず長居をしたら 寒くなったぁ〜。結構疲れたらしく うちに帰ってから長いお昼寝してしまった私です(笑)

ってか私だけじゃなくて KaiyaもMatoも私の近くで一緒に昼寝してたような気がする。

大抵休みの日は犬の散歩に力を入れて 他に何もせずに終わる気が・・・(笑)

Kaiya

Kaiya


Kaiya


Kaiya

Kaiya

手前: Mato   奥: Kaiya


Mato



Mato



Mato



Kaiya

Kaiya

Kaiya

Kaiya

Mato

Kaiya

Kaiya

Kaiya




Mato


Kaiya

Kaiya

Kaiya

Mato

Mato


Kaiya

Kaiya

1 comment:

  1. マミー 休日一緒で幸せっす Kaiya~Mato!!

    ReplyDelete