Tuesday, December 22, 2015

A fulfilling day!

I didn't have to go to work early this morning

so we went near the woods and she had a running time!


今朝は遅出勤だったから 森の近くまで行ってちょっと走ってきたぁ〜


















Kaiya came to my work with daddy as I was about to finish working.

We walked home about 7km!


夕方仕事終わって 仕事場までダディと来たKaiya

一緒に7キロほど歩いて帰宅〜








She started chewing the stick suddenly in the middle of nowhere. lol

途中でいきなり棒カミカミ始める子(笑)





All the sudden she went into the lake...lol

I bet it's cold...

I was freezing while waiting her...


急に 水の中に入って行く子(笑)

寒くないのかなぁ〜

待ってる私は寒かったぁ〜





Started digging by the water again...:p

そして また水ぎわでホリホリ始める子(^^;)






We finally got home and ate dinner.

And she's completely done for today! :p


家にやっと着いて ご飯食べて

ベッドの上でバッタンキュー!(^^)

今日は充実した一日だったねぇ〜




6 comments:

  1. 棒カミカミしながら眺める夜景はどうだった? KAIYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 夜景そっちのけのKaiyaでしたぁ〜(笑)

      Delete
  2. 動画見ましたよ
    なんて可愛いいんでしょう
    さすが女の子・ママの躾がいいんだね

    ReplyDelete
    Replies
    1. あははははははは!!!
      ほんとにベッドメイキングだったらよかったけど(笑)

      Delete
  3. うん、充実充実 夢の中は....? Kaiya~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ウサギを追ってる夢見てるだよぉ〜 Kaiya〜!

      Delete