Friday, November 9, 2018

I know the way / 私分かる Nov. 09

I took Kaiya and Mato to work again today.

On the way home, we walked the other route than usual.

We've walked a long time ago here but it seemed like Kaiya remembered it.

She lead the way like she confidently knew the way :)))

今日も一緒に出勤したKaiyaとMato。

帰りは少し別の道を歩いて帰ったよ。

かなり前に通ったことある道だったけど Kaiyaはしっかり覚えてる様子。

私分かるし ってな具合でスタスタ先頭を切るKaiyaさん(笑)


On the evening, we visited Simba and had some dinner there.

夜はシンバのとこにお邪魔して夕飯食べた〜。
Mato

Kaiya


No comments:

Post a Comment