Thursday, November 23, 2017

8°C / 8度 Nov. 23

It was already 8°C this morning!

Since we had minus degrees lately, it felt warm today ;p

But rainy day... it's so pain in the butt to take a walk in the rain... :(

今日は朝から8度!

今までマイナスとかだったから めっちゃあったかく感じる(笑)

んでもって 雨。雨の中の散歩は疲れる〜( ;∀;)


In the evening, we all were chilling on the couch.

Kaiya sleeping right next me crossing her hands.

晩は みんなでソファーでのほほ〜ん。

Kaiyaさんは 手を交差させて私の真横でお寝んね。
Kaiya

She...might've been awake... lol

と思ったら 目がうっすら開いてる!!!( ゚д゚)
Kaiya


The other one was sleeping right next to my butt!

I wonder how he would react if I fart in front of his face... ;p

もう1人のお方は 私の後ろちょうどお尻のとこでお寝んね。

プププ〜ってオナラしたら この子はどうするんだろか?(笑)
Mato

He woke up... I swear I didn't do it. ;p

 オナラしてないけど 起きたw
Mato

No comments:

Post a Comment