Friday, December 5, 2014

Face washing

Looooong day...worked a whole day.
Exhausted!
Kaiya comes to the front door as soon as I open it.
Wagging her tail at top speed and showing with her whole body that she is sooo happy to see me but she doesn't jump on me cuz she knows she has to wait until I let her greet me. 
Well,  I don't know if she does the same to daddy but at least to me she doesn't jump...mommy is strict and scary, that's why. :p
After I take off my shoes, hang the jacket and put away my bag, I call her name and let her greet me.
Then the licking starts...it can go on for a very very long time.
I guess my face is clean now and i don't need to wash, right?  lol


今日はほぼ一日中仕事だったー!
疲れたー!
玄関のドアをあけたらすぐにKaiyaがお出迎え!
ちょーしっぽを振ってお出迎えしてくれるけど、帰ってきたらすぐは"待て"だから飛びつかない・・・私には。マミーはコワイからね(笑)

靴脱いで、ジャケット掛けて、荷物おいたら、"Kaiya"って呼んで、ただいまのあいさつ!
Kaiyaからの舐めまくりの刑の始まり(笑)

顔がきれいになったのかなぁ?www


 

No comments:

Post a Comment