Friday, August 23, 2019

Back in Stockholm / ただいまぁ〜 Aug. 23

Mommy's back in Stockholm after a month vacation in Japan.

This is when I opened the front door↓

1ヶ月の日本旅行も日本旅行も終えて ストックホルムに無事帰ってきてるマミーだよ!

家の扉を開けた瞬間はこれ↓


They were all excited. But!!! After this, they became a bit sulky because they were mad at me for leaving them too long :p

The walk solves everything. lol They gave me big smiles as soon as we went out for a walk!

でも この後はお二人さんマミーが長い間いなかったことに拗ねて あまり近づいてきてくれなかったのでした(笑)

散歩に行ったらいつもの2人に戻ったけどね(^_−)−☆
Kaiya

Mato


The next day on the morning walk, we bumped into Chilly!

帰ってきた次の日の朝はラッキーなことにシリィに会ったよ〜!


Then in the afternoon, we went and visited my friends.

It's Perssons where Micke, one of Kaiya's favorite people, lives.

Although Kaiya became super happy, she had to run away from this little monster Leo who just loved to chase after her. lol

午後はマミーのお友達のとこに遊びに行ってきた!

Kaiyaの大好きなミッケがいるPerssons宅。

大喜びだったけど 小さなレオに追いかけ回されてちょいと大変だったKaiyaさんでした。




2 comments:

  1. KAIYAもMATOも、久しぶりにマミーに再会して、もとの調子に戻ったかな?ふたりとも、最初は、とても興奮していたみたいだね。

    ReplyDelete
    Replies
    1. マミーがいない間 ダディがたくさん長い散歩をしてくれていたらしいから これからマミーもがんばります!!

      Delete