Wednesday, August 28, 2019

Morning walk in the woods / 森であさんぽ Aug. 28

We came to the woods this morning without planning.
Kids ran a lot !
I should've brought my camera :(((

ふと 森まで行ってきた 今朝。

よく走った2人。

こんな時に限って一眼持ってくるの忘れた〜(笑)







Kaiya goes crazy right away when we get to the woods, but Mato needs some time to be in the mood to play with Kaiya  ;p

Kaiyaはやる気満々だけど Matoくんはエンジンかかるまでが長い(笑)


Mommy had lunch with a friend.
We had some poke bowls today.  Poke bowl is pretty popular in Stockholm.  It started a couple of years ago, I guess, and now you can find a lot of places where they serve poke bowls.

マミーは 友達とランチ行ってきたよ〜。

ポケボール食べてきた。マグロがメインで アボカドだったり わかめサラダだったり キヌワだったり たくあんだったり パイナップルだったり 色々乗ってるちゃんぽんみたいな丼のポケボールはハワイアン。 結構1、2年前からスウェーデンで流行ってて ポケボール屋さんが増えたんだよぉ。

2 comments:

  1. これは、何だい?ちょっと具の多い冷やし中華のようにも、見えるけどねー。

    ReplyDelete
    Replies
    1. あはははははは!あ!今年冷やし中華食べるの忘れた!でもこれはどんぶりとは言いつつ下はご飯じゃなくてキヌアだった!

      Delete