Friday, May 3, 2019

Sleepyhead mommy / お寝坊マミー May 02

I woke up soooo late! I probably didn't hear the alarm at all.  I was supposed to leave home at 9 am and woke up at 8:50. lol
I couldn't sleep until very late last night.  I thought this might happen...and it really happened!!!! ;p
We all got ready super quick and ran out home to go to work together!

めっちゃ寝坊したぁぁぁぁぁぁ!!!!

朝9時に家を出なきゃ行けないのに8時50分に起きた(笑)

昨日の夜寝れなかったんだよねぇ。危ないかなって思ってたけど やっぱりやっちまったよ(笑)

マッハで支度して みんなで家を飛び出て一緒に出勤〜!!

They got yummy salmon as usual ;))))

いつものように美味しいサーモンをいただいた2人(^_−)−☆


In the elevator to the platform on the way home.

帰りの電車のホームへ行く エレベーターの中。
Kaiya

Mato


Since mommy couldn't take Kaiya and Mato for a decent walk this morning, we went to the woods on the way home, too :))

なにせ朝の散歩が短くなってしまったので 帰りは森にも寄ったよぉ〜!



2 comments:

  1. お行儀よく、好物のサーモンをもらうKAIYAとMATO。ふたりとも、これがマミーの仕事場での一番の楽しみなんだろうね。

    ReplyDelete
    Replies
    1. そうなのそうなの!Matoなんて帰りたがらないからね(笑)

      Delete