Monday, September 22, 2014

Hide and seek

I was hiding behind a tree and called her name.

かくれんぼ。木の後ろに隠れて、"Kaiya"って呼んでみた。



She realised I wasn't around and ran towards me!!

私が近くにいないのに気づいて、すぐさまこっちの方に猛ダッシュ!!



........Hey hey hey, where are you going!?  She just kept running without noticing me.

・・・あれれれ、Kaiya、どこいくのー!?  私に気づかないで、走り続ける。



I called her again, "Kaiya!!!!"...who passed right by me and went way too far.

行き過ぎちゃったKaiyaに"Kaiya!!!!"って後ろから呼んでみた。



Finally she found me and made a quick U-turn. lol

やっと私に気づいて、急いでUターン。(笑)



We couldn't take a long walk for almost 2 days  because it rained yesterday and also earlier today.  As soon as it stopped raining, we went out and did a lot of exercise this evening!  She was soooo happy being outside and ran and ran and ran!!!

昨日も今日も雨でなかなか長いお散歩に行けなかったから、雨が止まったすきをみてドッグランで走り回って運動不足解消した今日の夕方。Kaiyaは、うれしかったみたいでずーっと走り回ってた!

No comments:

Post a Comment