Saturday, February 16, 2019

Which is which? / どっちだ? Feb. 15

How was your Valentines day???
We were working and didn't do anything special at all :p
Anyways, can you tell which one is Kaiya and which one is Mato in the photo? :))

みんなのバレンタインデーはどうだったのかなぁ?

うちは仕事だったし特に何もなーし!(笑)

毎日KaiyaとMatoとラブラブしてるけどねぇ〜♡

さて このシルエット どっちがKaiyaで どっちがMatoか わかるかな?(^ ^)

2 comments:

  1. 体の大きさからして、建物をバックにしているのが、KAIYA?昔、KAIYAが、夕陽をバックにした写真があったなー。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 左がMatoで 右がKaiyaだよぉ〜(о´∀`о)

      Delete