Friday, September 21, 2018

Mommy's little stalker / マミーの小さなストーカーさん Sep. 20

Mommy had to work all day long today.   Kids spent a day with daddy who had a day off ;)

I was looking for kids to give a kiss to say bye before I left home...

マミーは1日仕事だったから 休みだったダディーと過ごしたお2人。

朝仕事に行く前に行って来ますのちゅーをしよう2人を探していたら・・・


Somebody was stalking me... lol

Kaiya sometimes does this...watching me covertly. :))))

ストーカー発見!!!!笑笑笑

Kaiyaさん たまに気づくとこんな感じでマミーのこと見てるwww


Mato, on the other hand, was easy to find ;))

All right guys, mommy's going to work.  Have a good day, you two :))))

Matoはわかりやすいとこに。

んじゃマミー行って来るよぉ〜!



No comments:

Post a Comment