Tuesday, January 22, 2019

Good exercise for mommy / マミーのいい運動 Jan. 21

-13°C, this morning!!!

今朝はマイナス13度!!!
Mato


Kaiya and Mato were pulling their legs up time to time :(((...it might have been too cold or we might have walked where the salt was spread.
That's why we only did short walks throughout the day.

流石に寒過ぎたのか 塩が撒かれてる道を通ってしまったのか2人とも足が痛くなってあげてた(T_T)

そんなわけで 散歩は早めに切り上げた今日1日でした。
Kaiya


After the afternoon walk, mommy went to the pet supply store right a way.  I had to buy Kaiya and Mato's food.
I walked quite a lot with the 10 kg frozen meat box in each hand.  Really a good exercise and I didn't need to go to gym today ;p

午後の散歩が終わったら マミーはペットショップへ KaiyaとMatoのご飯を買いに。

冷凍生肉10kg入りの箱を2個抱えてかなり歩いたよ。マジいい運動だったから今日はジム行かなかったよ(笑)


When we were chilling on the bed, somehow I just turned to my left, and what I see was this... LOL

夜みんなでゴロゴロしてて ふと横を見るとこれですよ(笑)
Mato

No comments:

Post a Comment